Contact:

Greenlite Media Sp. z o.o.
ul. Osmańska 11
02-283 Warsaw
Poland

Sad Rejonowy dla M. St. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy, KRS:0000299313;
Kapitał zakładowy 160.500,00 PLN w całości wniesiony.

tel/fax: +48 (22) 549 19 45

Loading...
News PL 2018-04-13T14:46:52+02:00

Czerwiec 2010

Dobry dukat

2010/06/17|Kampanie|

Greenlite Media opracowała spot i emituje w sieci E.Leclerc materiały promocyjne dotyczące kampanii UNICEF „Reszta w Twoich rękach”.
W wybranych sieciach sklepów można poprosić o wydanie reszty w „Dobrych dukatach”. Zebrane w ten sposób środki zasilą fundusz wspierający edukację dzieci na Madagaskarze.

Kwiecień 2010

Greenlite Media dystrybutorem oprogramowania OMNIVEX

2010/04/15|News|

14 kwietnia br. Greenlite Media zawarła umowę z Omnivex Corporation w zakresie dystrybucji oprogramowania do zarządzania systemami digital signage i tablicami LED. Dzięki podpisanej umowie Greenlite Media stała się wyłącznym przedstawicielem Omnivex w Polsce oraz zyskała dostęp do jednego z najbardziej wszechstronnych rozwiązań dostępnych na rynku.

Omnivex Corporation rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku dostarczając oprogramowanie umożliwiające wyświetlanie pozycji kupna/sprzedaży oraz listy giełdowych transakcji na wielkoformatowych ekranach LED. Gdy tylko ekrany wielkoformatowe stały się osiągalne, to właśnie instytucje finansowe zaadoptowały pierwsze tę technologię, aby wyświetlać rzeczywiste dane i ich trendy pracownikom i klientom. Omnivex przodował w tej przemianie wspólnie z głównymi bankami i giełdami w Nowym Jorku, Londynie, Tokio i Toronto. Z oprogramowania Omnivex do dzisiejszego dnia korzystają cieszące się największym prestiżem instytucje finansowe, takie jak Bank Światowy oraz Międzynarodowy Fundusz Walutowy oraz wiele firm z innych branż. Lista projektów Omnivex.

Przeszło rok szukaliśmy profesjonalnego oprogramowania digital signage, które byłoby bardzo elastyczne w zakresie funkcjonalności oraz pozwalało na oszacowanie prawdziwego TCO przez cały okres eksploatacji systemu DS. Od tej pory jesteśmy w stanie dostarczyć naszym Klientom oprogramowanie, którego dostosowanie do specyficznych potrzeb lub modyfikacja nie wymaga dodatkowej pracy programistycznej. 

Podstawową cechą wyróżniającą produkt na tle konkurencji jest orientacja na dane i kontekst, w jakim odbywa się komunikacja. Jesteśmy w stanie tworzyć inteligentne playlisty, które będą odtwarzały określone treści w zależności od danych. Jesteśmy w stanie za pomocą danych sterować całą pracą systemu.

Omnivex posiada certyfikat Microsoft Gold Partner. W tym roku zdobył w Kanadzie nagrodę Microsoft Blue Sky przyznawaną najbardziej innowacyjnym producentom oprogramowania i był uczestnikiem konkursu w tej kategorii na dorocznej konferencji dla Partnerów Microsoft w Waszyngtonie. Gdy Omnivex w 2009 roku wprowadził na rynek oprogramowanie Moxie, zdobył nagrodę Digi Award za najlepszą, nową platformę digital signage. Oprogramowanie Omnivex jest wykorzystywane w wielu sektorach, ale główną jego siłą jest zorientowanie na dostarczanie rzeczywistych danych, co zapewnia odpowiedni kontekst odbiorcom i wzrost wartości klientom.

Luty 2010

Integrated Systems Europe 2010

2010/02/05|News|

Od 2-4 lutego przedstawiciele Greenlite Media wzięli kolejny raz udział w największych w Europie targach systemów audiowizualnych Integrated Systems Europe 2010 w centrum kongresowym RAI w Amsterdamie. Podczas imprezy nawiązano liczne kontakty handlowe z producentami sprzętu i oprogramowania oraz zapoznano się z aktualną ofertą w zakresie urządzeń do odtwarzania, monitorów LCD i LED wiodących marek.
Obecność na wystawie stanowi kontynuację strategii Spółki w zakresie budowy i zarządzania sieci digital signage oraz rozszerzania zasięgu nośników reklamowych.

Listopad 2009

Dominomania w E.Leclerc

2009/11/17|Kampanie|

17 listopada rozpoczęła się wielka akcja lojalnościowa dla klientów sieci E.Leclerc: Dominomania z Garfieldem. Klienci za zakupy specjalnie oznaczonych produktów otrzymują kostki domina z wizerunkiem kota, które składają się na niepowtarzalną kolekcję. Aby ułatwić klientom zebranie kompletu umożliwiającego grę w domino każdy hipermarket przygotował „dni wymiany”, w trakcie których uczestnicy będą mieli możliwość wymiany kostek między sobą.

Greenlite Media – właściciel i zarządzający telewizją sklepową w E.Leclerc – we współpracy z centralą hipermarketów przygotował na czas trwania akcji specjalną ramówkę, w której znalazły się spoty informacyjne o akcji, sposobach zdobycia kostek oraz terminach wymian. Także dla partnerów akcji przewidziano możliwość dodatkowego wsparcia reklamowego swoich produktów promowanych kostkami. Mogą oni skorzystać ze specjalnej oferty reklamowej obowiązującej przez cały czas trwania Dominomanii, czyli do 7 lutego 2010.

Lipiec 2009

System Digital Signage w Leclerc Gdańsk

2009/07/15|News|

Greenlite Media uruchomiła system telewizji sklepowej w E.Leclerc Gdańsk. Ten oddany do użytku zaledwie 3 miesiące temu sklep zlokalizowany jest w Galerii Handlowej Przymorze i jest jak dotąd największym obiektem w całej sieci E.Leclerc. Projekt wdrożenia systemu zakładał rozmieszczenie wielkoformatowych monitorów LCD w 3 strefach: aleje, kasy i alkohole. W strefie aleje nośniki zostały zainstalowane w miejscach najczęściej odwiedzanych przez klientów oraz w strefach oczekiwania przy ladach obsługowych.
Wraz z dodaniem tej lokalizacji zasięg telewizji sklepowej wzrósł do przeszło 1.200.000 kontaktów miesięcznie.
Równolegle do wdrożenia infrastruktury trwały prace w studiu graficznym nad przygotowaniem materiałów emisyjnych związanych z komunikacją z klientami.

Marzec 2009

System digital signage na stacjach PKN ORLEN

2009/03/17|News|

16 marca br. Greenlite Media uruchomiła system Digital Signage na stacjach paliw sieci PKN ORLEN. Wdrożenie przeprowadzone zostało na stacjach w czterech województwach: mazowieckim, pomorskim,
Na bazie istniejącej infrastruktury prowadzone będą ilościowe oraz jakościowe badania marketingowe, które pozwolą zarówno zoptymalizować rozmieszczenie elementów systemu, jak również dostosować emitowane treści dokładnie do celów strategicznych PKN ORLEN i oczekiwań jego klientów. Pozyskane w ten sposób dane umożliwią przygotowanie określonych standardów dla systemu Digital Signage w sieci PKN ORLEN.