Uniwersalne rozwiązania
digital signage

Systemy digital signage pozwalają oddziaływać na odbiorców ze zdwojoną siłą i znacznie zwiększają zainteresowanie prezentowanymi treściami. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań digital signage jest przyszłością przekazu.

Tajemniczo brzmiące określenie digital signage oznacza systemy elektronicznej komunikacji wizualnej. Systemy te są niezwykle skuteczne w pozyskiwaniu zainteresowania odbiorców kreacji reklamowych oraz różnego rodzaju komunikatów.

Dzięki dynamicznej metodzie prezentowania treści można osiągnąć nie tylko uwagę odbiorców, lecz również efekt zaskoczenia. To, co działa na odbiorców w sposób zaskakujący, ma też szansę zapaść w pamięć, a więc nadrzędny cel komunikacji zostaje osiągnięty.

Systemy digital signage są nowoczesnym sposobem komunikowania się z odbiorcami. Dzięki tym systemom przekaz może być prezentowany w ściśle określonym czasie i miejscu, a odpowiednie dopasowanie poszczególnych parametrów pozwala na osiągnięcie optymalnych efektów i zwiększenie zasięgu kreacji.

Digital signage to niewątpliwie najlepsza alternatywa dla większości standardowych nośników reklamowych takich jak plakaty, billboardy czy banery.

Najważniejsze cechy digital signage

Spośród wszystkich cech charakterystycznych systemów digital signage z pewnością warto wyróżnić możliwość zdalnego zarządzania reklamami i dzielenia obrazów na niezależne strefy, a także oszczędność – zarówno w kontekście czasu, jak i kosztów poniesionych w związku z reklamą.

Zdalne zarządzanie wyświetlanymi treściami

Dzięki możliwości zdalnej obsługi ekranów treść reklamowa może być zmieniona w dowolnym momencie na wybranych lub wszystkich monitorach i to niezależnie od ich lokalizacji. Zdalne zarządzenie pozwala dostosować rodzaj przekazu do aktualnej sytuacji oraz do potrzeb.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Wykorzystanie nowoczesnych ekranów LED i LCD, tablic LED-owych oraz monitorów dotykowych daje gwarancję poprawnego działania i długiej żywotności, a w konsekwencji też zmniejszenia kosztów. Reklama z wykorzystaniem digital signage może być zmieniana bez dodatkowych wydatków, jakie trzeba ponosić w przypadku tradycyjnej reklamy na billboardach i innych nośnikach.

Zwrócenie uwagi odbiorców

Atrakcyjne wizualnie informacje zwracają uwagę potencjalnych odbiorców, a dzięki elementowi zaskoczenia można znacząco zwiększyć efektywność emisji. Reklama prezentowana na wysokiej jakości monitorach przykuwa uwagę, a połączenie elementu wizualnego z dźwiękiem pozwala oddziaływać jeszcze skuteczniej.

Możliwość dzielenia obrazu na strefy

Przekaz prezentowany na monitorze w odróżnieniu od reklamy drukowanej może być podzielony na strefy, z których każdą da się zmienić w dowolnym momencie. Reklama jest dynamiczna, dostosowana do bieżących warunków, a tym samym zdecydowanie skuteczniejsza. Poszczególne nośniki mogą też wyświetlać niezależne komunikaty lub o określonej porze prezentować te same informacje.

Nielimitowane zmiany treści

W przypadku systemów digital signage nie ma ograniczeń związanych ze zmianami treści. Reklamodawca może zaplanować własny harmonogram wyświetleń, a dzięki dokładnym statystykom sprawdzać oglądalność i klikalność (w przypadku ekranów dotykowych).

Zalety systemu digital signage

  • Wysoka skuteczność to bez wątpienia jedna z najważniejszych zalet systemów digital signage. Treści prezentowane przy użyciu zdalnie sterowanych monitorów oddziałują na odbiorców zdecydowanie skuteczniej niż większość tradycyjnych form reklamy prezentowanych w statyczny sposób.

  • Szybkość wprowadzania zmian – dzięki możliwości zdalnej obsługi treści prezentowane na ekranach mogą być dowolnie zmieniane we wszystkich lokalizacjach, niezależnie od tego, gdzie ekrany się znajdują. Specjalista Greenlite może w każdej chwili wprowadzić niezbędne zmiany i zareagować na ewentualne nieprzewidziane problemy.

  • Wzrost prestiżu obiektu – obecność ekranów multimedialnych znacząco podnosi rangę obiektu, czyniąc go nowocześniejszym i lepiej ocenianym przez użytkowników.

  • Niższe koszty reklamy – drukowanie plakatów i bannerów oraz ich systematyczna podmiana generują koszty, a skuteczność tych nośników jest już coraz mniejsza. Dzięki wykorzystaniu digital signage wydatki ponoszone na reklamę mogą się zmniejszyć lub przynajmniej pozostać na tym samym poziomie, ale z jednoczesną oszczędnością czasu.

Zapraszamy do nas

Wysyłając tę wiadomość rozumiesz i akceptujesz, że ten formularz zbiera twoje imię i adres e-mail, dzięki czemu można się z tobą skontaktować. Więcej informacji - polityka prywatności
Wiadomość została wysłana, dziękujemy.
Wystąpi błąd. Proszę spróbować ponownie.

Zapraszamy do nas

Wysyłając tę wiadomość rozumiesz i akceptujesz, że ten formularz zbiera twoje imię i adres e-mail, dzięki czemu można się z tobą skontaktować. Więcej informacji - polityka prywatności
Wiadomość została wysłana, dziękujemy.
Wystąpi błąd. Proszę spróbować ponownie.