Ekrany i monitory reklamowe dla
obiektów komercyjnych

W zastosowaniach komercyjnych konieczny jest wybór najwyższej jakości ekranów i monitorów. W obiektach komercyjnych wykorzystuje się zarówno pojedyncze ekrany LED, jak i duże ściany wideo. W przypadku dużych ścian wizyjnych najlepiej zastosować ekrany bezramkowe lub z wyjątkowo cienkimi ramkami, by nie zmniejszać powierzchni i uzyskać satysfakcjonujący efekt estetyczny. W zależności od potrzeb konkretnego projektu ściany mogą być zbudowane z kilku, kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu ekranów.

Wysokiej jakości ściana wizyjna z ekranów LED

Celem montażu ściany wideo powinno być osiągnięcie efektu estetyki i użyteczności. Ekrany zastosowane do zbudowania takiej ściany muszą być dużo jaśniejsze niż standardowe monitory, by dobrze prezentować treści i zapewniać widoczność nawet w bardzo słoneczne dni. Dodatkowo obraz musi mieć wysoki kontrast z głęboką czernią, dokładnie oddawać poszczególne kolory i cechować się dużą rozdzielczością, czyli niskim pixel pitch (odległością, w jakiej umieszczone są poszczególne diody). Dla zapewniania jak najlepszego efektu obraz powinien być też jednolity – bez widocznych łączeń (ramek poszczególnych ekranów).

Dobór odpowiednich modeli jest zawsze indywidualny. Oferta obejmuje ekrany LED-owe o różnej gęstości diód, a ostatecznie wybór będzie zależał między innymi od tego, gdzie konkretny ekran zostanie zamontowany oraz od odległość, z jakiej odbiorcy będą patrzeć na komunikaty wyświetlane na monitorze czy ścianie. Rynek obfituje w wiele rodzajów ekranów, procesorów i kontrolerów, a poszczególne typy są dedykowane innym zastosowaniom. W celu dobrania odpowiednich rozwiązań najlepiej skorzystać z pomocy specjalistów.

Ściana LED dla obiektów komercyjnych
  • Ekrany wewnętrzne mają zastosowanie wewnątrz pomieszczeń, gdzie warunki atmosferyczne nie mają wpływu na działanie sprzętu i gdzie ryzyko ewentualnych uszkodzeń jest niższe. Z uwagi na mniejsze wahania poziomu nasłonecznienia ekrany wewnętrzne mogą mieć jasność na poziomie 1000 cd.

  • Ekrany zewnętrzne są odporne na skrajne warunki atmosferyczne, w tym na deszcz, śnieg, mróz czy bardzo wysoką temperaturę. W zastosowaniach zewnętrznych zalecane są monitory o wyjątkowo wysokim poziomie jasności (2500-5000 cd), co pozwoli skutecznie wyświetlać na nich obraz zarówno w pochmurne, jak i w bardzo słoneczne dni. Szczególnie ważny w takim przypadku jest też niski parametr pixel pitch.

Innowacyjne diodowe ekrany LED-owe

Ekrany LED-owe są zaawansowaną technologią dostępną na wyciągnięcie ręki. Możliwość zastosowania takich ekranów w różnych branżach daje szanse dotarcia do jeszcze większego grona potencjalnych odbiorców i zaznaczenia swojej pozycji na rynku. Telebim LED może być elementem prestiżowego lobby firmy lub nośnikiem reklamowym zamontowanym przed siedzibą przedsiębiorstwa. Integracja ekranów z systemami digital signage daje ogromne możliwości przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów.

Wyróżniamy ekrany LED zewnętrzne i wewnętrzne – w każdym przypadku w pełni zautomatyzowane. Każdy ekran składa się z modułów z diodami ułożonymi w konkretnych odległościach. Ekran LED-owy może być zastosowany wewnątrz budynku jako nośnik do wyświetlania reklam lub bieżących informacji stając się integralnym elementem wyposażenia obiektu, lub znaleźć swoje miejsce poza obiektem – zarówno na terenie firmy, jak i poza nim.

Ekrany i monitory od Greenlite

Rozwiązania oferowane przez Greenlite gwarantują wysoką jakość obrazu, trwałość konstrukcji oraz korzystną cenę. W instalacjach ścian wizyjnych wykorzystywane są sprawdzone komponenty znanych dostawców, a urządzenia te integruje się później z systemem digital signage pozwalającymi zdalnie zarządzać treściami wyświetlanymi na monitorach z dowolnego miejsca. Dobór zarówno ekranów, jak i systemu odbywa się zawsze po wnikliwej analizie potrzeb i możliwości Klienta.

Zastosowanie ekranów LED-owych

Telebimy reklamowe są coraz częściej wybieranymi nośnikami informacji. W odróżnieniu od statycznej reklamy w postaci banerów czy plakatów potrafią zwracać uwagę, angażować i sprzyjać zapamiętywaniu ujrzanych przekazów. Na ekranach LED można prezentować reklamy, zmiany w ofercie, logo firmy i inne treści, zarówno w postaci grafiki z tekstem, jak i wideo, a tym samym odróżniać się na tle konkurencji.

Zapraszamy do nas

Wysyłając tę wiadomość rozumiesz i akceptujesz, że ten formularz zbiera twoje imię i adres e-mail, dzięki czemu można się z tobą skontaktować. Więcej informacji - polityka prywatności
Wiadomość została wysłana, dziękujemy.
Wystąpi błąd. Proszę spróbować ponownie.

Zapraszamy do nas

Wysyłając tę wiadomość rozumiesz i akceptujesz, że ten formularz zbiera twoje imię i adres e-mail, dzięki czemu można się z tobą skontaktować. Więcej informacji - polityka prywatności
Wiadomość została wysłana, dziękujemy.
Wystąpi błąd. Proszę spróbować ponownie.